2017年12月8日 星期五

[療程] 緊緻V面返哂黎!❤Dr.Belter 肌齡解密V面療程

雖然我自問不算肥,但就有一張包包面~ 
加上年紀漸長,肌膚緊緻度下滑令包面更加明顯......

德國專業醫學美容品牌 Dr.Belter 推出的 Stimula 肌齡解密系列針對乾性或成熟肌膚,糅合多項專利和天然成份,重點發揮其專業綠色科技技術,Belisome® Aqua、Aqualicia(相思籽提取物)、Belisome® EGF(海茴香幹細胞精華提取物)等成份可激活肌膚表層保護膜,重點鎖緊水份,達致煥膚緊緻功效。

前陣子試了肌齡解密V面療程 (V-Shape Treatment) ,所用的都是Dr.Belter產品,當中更有Stimula肌齡解密系列!好適合乾肌的我,做完塊面仲緊緻左好多丫~


當日放工就到了銅鑼灣朗妍美肌
嘆一嘆肌齡解密V面療程~


療程大約個半小時,當中使用的全都是Dr.Belter的產品。


STEP 1當然是潔面啦~ 
美容師先以Stimula肌齡解密系列的Nobless Cleansing Milk為我清潔臉頸肌膚,再抹上Nobless Fresh Tonic爽膚水。產品温和又保濕,潔面後肌膚不會乾燥磞緊~仲好Refresh!


然後以intensa系列的Enzyme Cream Peeling 進行面部磨砂,磨砂霜性質温和,不會刺激肌膚~


磨砂的同時會以按摩手法帶動面部自液循環,
清走磨砂霜,肌膚質感變得柔滑⋯為接下來的療程打好基礎!


呢個時候皮膚最吸收,以肌齡解密皇牌產品Glow Serum按摩面部,好快就滲透哂。


面膜粉好特別,蘊含士多啤梨及葡萄萃取,
加水混合後成了Cream Mousse,好香士多啤梨味丫!


面膜的質地細滑,軟如綿花糖,放到面上超舒服的~


塗上Cream Mousse後來回按摩,面頸都可以享受到,好正丫~
面膜高效抗氧化,完成呢個STEP,皮膚已經復光澤。


利用「吸吸杯」配合「Dr.Belter淋巴引流手法」,
美容師會集中進行激活淋巴按摩,
幫助強效提升輪廓,V面線條就係咁黎喇!
「吸吸杯」係面上吸吸下其實都幾舒服,仲可以帶動血液循環~


最後敷上軟膜,針對塑造V面線條。
面頸都有做倒模,為肌膚注入養份,緊緻又保濕~


做完肌齡解密V面療程即時已經重現V-Shape喇!
面部肌膚真係緊緻左好多,而且注滿水份,毛孔都收細不少。
一個舒服輕鬆的療程可以踢走包包面,真係好爽架~


再塗上Dr.Belter的眼霜、面霜和防曬,整套療程就完成囉! 
我也好滿意療程效果丫~~ 輪廓得到提升,水腫不再。



了解更多~

DR.BELTER


Facebook: https://www.facebook.com/DrBelterHK

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE


是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...