2018年3月8日 星期四

[美髮] 10秒解決扁塌油頭!❤ Aussie Dry Shampoo的特強潔淨能力

春天夏天最怕個頭笠痴痴,無論你頭皮係咪油性,常備一支Dry Shampoo都可以幫你Keep住清爽不扁塌!

有時夜晚洗完頭,第二天早上醒來頭髮已經出現微笠狀態⋯趕返工唔會有時間再洗多次,出動Aussie Dry Shampoo 免沖水洗髮噴霧就可以10秒回復清爽Kill頭油喇~

Aussie英國No.1護髮品牌推出全新Dry Shampoo免沖水洗髮噴霧,系列終於都黎到香港喇!


Aussie Dry Shampoo Clean Supreme (180ml)

呢支粉紅色Clean Supreme擁有超卓潔淨力,仲含有荷荷巴油,天然不油膩,人類的皮脂相似容易被肌膚吸收,可分解頭髮或頭皮上的油脂同時做到滋養保濕。


當你返工趕到傻,或者放工要趕去朋友聚會,呢支Clean Supreme就可以一分鐘內除油除臭、潔淨頭髮,而且不用過水,好似洗吹後的秀髮一般清爽輕盈。以前未有呢D Dry Shampoo,留海立置真係笠到爆,依家噴一噴就回復清爽,真係好方便呢~


帶去旅行,特別係搭凌晨機唔方便洗頭,用佢就快捷方便咁去除頭油喇~


使用方法:
1. 用力搖勻
2. 掀起頭髮噴於髮根
3. 均勻按摩頭髮 (巢/按頭髮)
4. 梳理頭髮



噴出的粉末清爽而且超幼細,與市面上一些dry shampoo 不同,噴後不會有白色粉末殘留於頭髮上。


巢頭髮的時候已經感覺到頭髮在短時間內回復乾爽,去除油份黏笠感。


完全唔洗過水,髮絲恢復自然乾爽~ 唔會再扁塌塌!


Aussie Dry Shampoo Boost me up! (180ml)

Boost me up!含海藻精華,形造豐盈空氣感~


Aussie Dry Shampoo Kool Kiwi Berry (65ml)

Aussie更推出了輕巧方便的 65ml 細支裝,
可以放到入小手袋,拎出街幾時都用得,旅行用更慳位。


就算係依家潮濕天氣,有左Aussie Dry Shampoo 就可以快速解決頭油問題,使用數次都沒有出現爆頭瘡的情況,性質温和不會倒塞毛孔~ 宜家我出街都會袋定一支!


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

是次產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...