2018年3月27日 星期二

婚享。同身高的苦惱。實用又舒適的"婚鞋"

兔先生和我的身高幾乎一樣的,拍拖後我已經沒穿過高跟鞋。哈哈~ 
講返婚鞋...如果著高踭婚鞋,加上會set頭,我就會比他高一點...
想要更好的拍照效果,我選的婚鞋都只能是平底吧...

好在兔先生前陣子在FXXTSPOT已經買到有暗踭的男禮鞋...
可以升高2吋左右,嗯...冇2吋都一定有吋半...
所以我可以選擇2吋內的婚鞋喇!!

婚鞋主要For PreWedding同註冊時用,
Big Day諗緊著唔著返平底或舒服鞋...
(經過PW一役,基本上婚鞋露出率很低丫)

最終我買了下面3對!
都是在某兩間日牌鞋店買的~
比較舒適,而且平日上班或是特別場合都可以著得返,
價錢每對只是$2xx - $3xx左右!


最先買的就是這對香檳金閃石鞋,
米色布面上帶有香檳金閃閃的布料~
即使註冊或者PW時襯白色裙子都好好睇。


鞋頭的閃石不是鞋夾來的,粒粒都好閃~~
圓頭鞋感覺冇咁elegant,但係就比尖頭的舒適一點。


第二對銀色尖頭,在另一間Fashion Boutique趁減價時買入...
踭不太高,但著上去效果不錯!
重點呢對尖頭得黎真係好舒服!!


鞋頭唔會覺得迫,1.5吋踭又唔怕高過老公~
Big Day應該會長著呢對...
雖然本人都有165,但係經過PW之後,
婚紗裡面都係著有少少踭的鞋會靚D,
再拉高少少個人的比例就更好睇:)


影PW時呢對鞋都出過場!
香檳金同銀色之間...攝影師最後揀左銀色呢對...


而第三對其實有D難襯,
但係見到佢就有叮一聲的感覺~
比較適合襯深色系晚裝...
好Elegant的一對~

兩星期前見APM仲有貨...
賣緊$14x...


雖然作為婚鞋有點勉強,但係好鐘意佢鞋踭的蝴蝶摺...
都係留返著晚裝/去街著佢啦~~


鞋夾係另外買的...好似$100左右...
實淘寶買類似的平好多...
不過見對鞋唔係貴就順便買埋...


我選擇呢三對原因係除左結婚著,
平時返工、去街都著得...
感覺上比較環保~~
最重要係高度啱我要求!

同身高的老公鍚鍚好方便,唔洗點就...
但係買鞋的高度就要遷就遷就了~

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...