2018年4月17日 星期二

婚享。尋紗之旅#2。夢幻時尚的歐美風紗婚(多圖)

仲有9個月就到Big Day,心大心細的我仲未決定到當日的婚紗禮服。朋友給我的建議是多試幾間才下結論...不過靚衫始終都比較搶手,所以我都要加緊步伐試衫去!

這家店的款式偏向歐美style,Design都比較時款,我留意了這店家很久了,因為Sample Sale已經幫襯過...一見到佢地返新貨就約上去試喇~


呢度D衫好新淨,基本上不同款式都有齊,華麗公主風的A-Line、Elegant的魚尾,最近多了輕婚紗款,租來拍pre-wedding也不錯!



首先就是我最想試的裸色魚尾婚紗,仲係拖尾添架~~
整件婚紗的lace都好靚好細緻!
本身我pat pat同hip位比較肥,
通常著魚尾出來的效果不太好,
不過呢件都真係厄得下人,
特別係背面...真係好唔錯~



呢一件相當性感,不過佢入面有幾層祼色布紗,不會透。


如果著上高跟鞋,出來的效果應該會更加好,
身形均勻的朋友一定要試試這一件哦~


腰間有魚骨,質地都係有彈性的紗,老闆娘話可以再改得貼身D~


之後呢件都係好吸睛的歐式拖尾,下擺的Lace好靚丫,米白色的好柔和。


細心留意當中的lace佈局,會愈睇愈鐘意佢...
相比起之前果日件,呢件時尚得黎低調D,冇咁多閃令令的元素,簡簡單單都好有仙氣~
而且裙身好輕,pw揀呢件外影應該唔錯~



第三件係我杯茶!! 公主風的A Line婚紗,比較classic的一款~


下擺個形好靚,有宮廷風的lace圖案。


腰間都有魚骨,好修腰~
Bling Bling集中係上身同下擺lace位,唔會好over~


classic款係進場之選丫,這件的感覺很耐看~
已經mark定佢入wish list!


第4件是新返的輕婚紗~時尚與浪漫並存的簡約設計!
真係好輕!!加上是齊地款,活動好方便~


上身超blig bling的,鑲了很多的水晶~
無論影相拍片都會好閃~~


下擺的軟紗帶出仙氣感~



第五件是粉色晚裝,粉紫色紗下透出粉紅色,好夢幻~
令我想起了獨角獸~


感覺這件好適合迎賓丫!
而且有3種配搭方法~
首先是無肩帶的...




加上肩帶後成為了一字肩,好好看丫:)
肩帶上都有立體花,還有兩串水晶鏈~



好看多了!肥手臂都冇咁覺眼~


還可以加上這樣的一字肩裝飾,手臂的肉都包起來!
而且一件衫3種著法,好正~


背面有塊紗遮一遮,怕凍的新娘會感覺好一點~


第6件...超Grand的宮廷風晚裝!!
這件我看上很久喇,老闆娘話呢條已經有好多人hold左,迎賓著佢會好搶眼~
點算呢...上面件獨角獸我都好喜歡...


中間的金lace色好細緻哦~
不過重點係呢隻藍色真係好特別!
而且又係遮手臂的款~





背面也很grand!!


第7件!!下擺層次好靚的紅色晚裝~
相信有好多人會想敬酒著呢種有少少拖尾的紅色晚裝...
簡簡單單得黎又好elegant~加埋金器會好grand!


我自己就鐘意齊地款,呢件敬酒時可能要揾多個人執裙尾~
但係著住佢拍pre-wedding,應該都會好正!!
我唔係特別鐘意紅色,平日更加好少著,
所以無論如何pw/big day都要著一次紅色晚裝~
呢件好歡喜~



最後呢一件係橙紅色一字肩晚裝~
可能因為上一件實在太鐘意,呢一件冇特別感覺...
不過就好輕巧,著起黎行得好輕鬆。



背面是拉鏈設計,一拉就搞掂...
敬酒換裝快好多,節省換衫時間!
因為戴金器先係最花時間丫~



老公同媽咪都已經有係呢間睇中禮服晚裝,所以可以即時confirm左join,仲有85折優惠。但實際上我自己就未諗好要邊一條;口; 因為好幾條都好like...真係選擇困難症發作丫!!

總結:
這家的婚紗設計時尚而且迎合到不同的喜好,比較多歐美風紗婚,但價格出乎意料地平,性價比好高~ 某D package可以減千幾,折後一套都係$1000以內。而還衫日冇時間限制,係佢地收鋪前還得到就OK!呢一點真係好貼心丫~ 

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...