2018年5月23日 星期三

婚享 ❤ 收齊貨!韓式Pre-Wedding製成品到手~

今個月真係好忙⋯所以少左更新!
係最忙嘅時候,之前影PW的製成品已經齊哂,職員都追問我地幾時到上去囉~
剛剛的星期日,我同老公就兩個去左拎製成品喇!

我Total有一幅大油畫,兩本大相簿同一個台架。兩個人拎都唔係好辛苦,應該上到地鐵⋯不過天氣熱⋯⋯最後轉個彎就係Times搭的士返去了。


其中一本相簿係我地另外加的,所以有兩本,個外殼一模一樣的!


紙質係卡紙咁厚,不過我冇做Coating,
可能摸幾摸都已經留左指紋...
唔知Big Day之後...會變成點呢?
就算我開D相簿黎睇,都會洗左手先再掂...


又乘機重温下我地相當滿意的幾張精修~



而我要求佢地再次精修執走地磚白線(下圖)
佢地都有做到,可惜再次精修的原檔佢地就仲未比返我地...
(雖然都只係兩張)可能要催下佢地先得= =


而台架的實物,色TONE加深左...
不過都OK ge,叫做收貨啦~


大油畫真係大過架電視,
我地都好滿意,質素都唔錯,
特地選了Classic款的木框,
新屋入伙之後就放主人房吧!


今個星期五我就影第二輯PW了,
不過唔再係室內景...
呢種韓式Studio影一輯已經夠哂數...

Overall我覺得呢間服務幾好,特別係拍攝當日助手工作人員都好幫得手丫!
不過精修果D靠What's app溝通就要跟緊D同埋煩D...
但係效果各樣都好滿意~

期待黎緊一輯PW,
呢幾日要日日敷Mask補一補喇!

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...