2018年6月8日 星期五

超長文。深圳隱世歐式小鎮婚攝記。城堡PW六千蚊圓夢

返大陸影Pre-Wedding有咩要注意?洗唔洗比利是同請食飯?繼續同大家分享我的深圳PW之旅~
其實想影歐式建築,平平地返深圳已經可以影到一輯~

景點揀幾多個好?
既然為了歐式建築而來,個人覺得選一個景點已經足夠,多拍一個景點,會讓逗留基地的時間縮短呢⋯所以我只是Join了婚攝公司6千多人仔的Plan,可以有更長的時間留在婚攝基地拍攝!


拍攝當日
星期五早上8:30就到達婚攝公司~
不算特別早,記得要食/帶早餐
出發前化妝師會跟你核對一下衣服,了解下妝面喜好,再決定髮型配飾。
其實早一晚都已經跟化妝師在WeChat Group稍有溝通了~

化妝師以粟米夾夾了幾下內層的頭髮,讓頭髮看起來厚一點,束起之後就準備上車了。

一輛車載住兩Pair人,每對都各自有攝影師、化妝師、燈光師,一個位都沒剩了,所以個人的李盡量不要帶太多

利是問題
其實利是唔一定要比,都有人係完全唔比,
不過見工作人員都落力,態度都唔錯,點都準備下⋯ 

但係到底幾時派比工作人員好呢?
車上唔係一個好選擇(人太多了),我地係到達基地後,
化妝師幫我換好衫先由老公負責派比佢地。
即係化妝前,攝影師閒著的時候...

大概個多小時的車程,我們就到了大鵬一個名為玫瑰小鎮的地方⋯
蒂安娜城堡、温沙堡⋯其實都係呢一度⋯


去到已經好多人,化妝室有好多位,但都九成滿了。
10時開始化妝,大概化到12點,之後到老公化⋯

補濕、防曬要做足!
建議大家當天早上要為肌膚進行最強的保濕打底,還要帶面部用的防曬!
雖然化妝師替我上妝前也會塗保濕cream,再為我塗上自攜的防曬霜。
我用的只是Biore防曬霜,清爽貼薄就OK~

PW前3日我都晚晚敷補濕Mask,努力沒有白費,當日個妝係暴曬下都算貼服。


12:30正式開始!

爆熱爆曬的一天,時間好緊湊,身體部位的防曬最好用噴的
要補都好方便快捷⋯最緊要記得噴埋肩膊同後頸

基本上每拍一個景點都要等5-10分鐘,個別人氣位置甚至要等20-30分鐘,化妝師都會出動幫我地排定隊,但係都要等一陣架!


中午時分真係好曬好熱,要帶多D水係身,
如果唔夠飲,化妝間好似有水「針」架~
但係飲管一定要記得自己帶丫!

排隊時多飲水,補一補防曬...
搞笑的是...老公在拍單人照的時候,隔離有個非港藉新娘"你幫我也噴一下這裡好嗎?" 我見心情好,就幫下你啦...^^;; 心裡滴哂汗,真心不客氣... 


呢度嘅城堡之前睇相有點假,不過可能建築開始舊,反而更加有味道!

攝影師都會教我擺pose,叫我注要挺直唔好寒背,下面呢張只係NG左兩次,效果很不錯!


大概影到14:00就換下一套衫,中間其實有個別的景因爲太多人而暫時放棄左⋯(之後會再補返)換上輕婚紗後,就跟化妝師、燈光師一齊去飯堂食飯。

請食飯?
冇記錯個4餸飯是人仔$40,我地就有比埋佢地份錢,慰勞下幫手整日的工作人員。
當天大概預$200人仔吃午飯就好~(5人份)
不過呢...唔好Expect飯堂野會好好食囉...

吃飽化完妝又出動了,化妝師幫我化了一個復古風的妖精造型,耳環以妖精翅膀和珍珠做裝飾,頭髮故意營造蓬鬆感,整體的感覺較清新。(雖然跟我想像中的頭妝有點出入,哈哈...)

呢個情境令我想起羅密歐與茱麗葉~


正如之前的文章都分享過,森林的部份真是驚喜又滿意~


5月份的花海都好有睇頭~


17:15 化好最後一個妝
一早已經決定了要戴皇冠配長頭紗,皇冠都有幾款可以選,相當不錯~


這個時候很多人已經拍完離開,所以人氣的景點不用等都可以拍到喇!!
午飯前圖書館有4、5組人在等@@


這個廠景真是很不錯!!
重點是有冷氣哦~
不過補光的射燈就有點穿磞~


圖書館前的大廳都是一個超靚的影相位哦!!
好多張都拍得好滿意~
(都多得攝影師喇!!好強!)


拍這個大拖尾婚紗是最辛苦的,因為件衫真係重到好得人驚...
我一個人拎唔到成個拖尾,一定要多個人幫手!!
上落樓梯好危險...
而且會在不知不覺間覺得好累好累...
我的狀態在離開廠景之後變得很差...

玫瑰小鎮好像有兩個教堂景~
也是必拍的!

在歐式教堂舉行婚禮是夢想,
可是現實中我們是在註冊處結婚簽紙的。

今次PW可以實現我的夢想,
大拖尾婚紗走進歐式教堂...
當然要有經典求婚Pose啦^^
(已經揀左做油畫)


拍到六點已經超累...
攝影師算是很有耐性的!
我聽不太懂國語,表情不合格老是在NG...

呢個時候發現另一個問題...就是當婚紗被誤踩了數次之後開始下滑...
加上汗太多,Nude Bra重得下墜,撐不起婚紗!!

各位拍大拖尾時要不時提醒化妝師整理緍紗,下滑時要往上拉丫!


差點要走光了@@
還好大多是遠遠的拍過去...
不會太明顯~


攝影師見我好攰,最後問我要不要多拍一個景,我當然會努力!!
太陽都開始下山...
一直拍到19:00就收工~~ 返去換衣服囉~~
另一pair同車的都已經換好衣服了。

這一天總共拍了2百多張,拍不好的已經被攝影師刪去,所以基本上冇咩邊張係唔靚的~
底片都會全數奉送,實在太好了!!


回到婚攝公司只是45分鐘車程,8點幾就返到去~
到附近的大型商場吃餐好的!!

總結一下,夏天外拍推介大家一定要帶的就是...
電風扇!!!
還有就是雨傘、飲管和大量的水~
以一個輕便的大旅行袋載著兩人外拍會用到的東西,以及財物,移動時一直跟身!


如果B2B們想知到更多拍攝和客服資料,可以留言問我丫:)

六千多人仔,送的東西比香港那輯還要多很多...
而且客服跟得好足,雖然當時我唔係婚展join,只係網上報名都好安心~
有需要可以用我問我拎介紹人單號「3158」,揾返客服芳芳(What's app或We Chat電話號碼 18617182098),婚展/網上報名都有野送架!

下一回再分享選片和精修...
拍攝後3天我們已經收到了預修圖囉~
希望呢篇文章可以比到大家一個概念打算返大陸拍pw的朋友啦~

總括而言,今次拍攝都係好好的體驗~
好多時輯相影得好唔好都係講運氣!!
幸運地遇到一team不錯的工作人員,靚相先可以順利誕生~
亦證明我們沒有選錯公司~

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...