2018年11月16日 星期五

[護膚] 日本熱賣藥妝!Liberta的美白法寶~

又黎到一年一度的Cosmoprof Asia,又係大開眼界的好時機!
今日就去左日本Liberta的Booth~ 其實好多時係日本行藥妝店都見過他們的產品。Liberta推出左超多不同系列的個人護理/護膚品,由頭到腳,全面地照顧我們日常的需要~



手部及腳部護理產品一向都是大熱item,身體美白乳液、白滑美指乳霜、腋下去角質啫喱都在香港@cosme store見過佢地蹤影!





今次仲見到好多即將會上架的新品,塗抹式的温感eye mask,以及可以温和去除角質油脂粒粒的Tsubuporon Eye Essence,售價非常親民,第日係LOG-ON就買得到,唔洗再買水貨了!



Liberta推出的美白乳液,質地清爽,用後即時帶出透亮感,已經有效掩飾乾紋細紋,肌膚更見年輕~



而我特別推介的,就是下面三支美白三寶:
-白滑美指乳霜 Liberta White Hand
-臉部除毛去角質乳霜 Slinky Touch
-臉部去角質抑毛凝膠 Slinky Touch Face Peeling Gel"



白滑美指乳霜 Liberta White Hand

去除手指角質同時撫平手指細紋,乳霜迅速被肌膚吸收,有明顯白滑效果。



乳霜能被皮膚迅速吸收,補手指上的細紋,讓手指看起來更白更幼嫩,仲可以改善肌膚暗啞!


手部逆齡就靠哂佢喇!


臉部去角質抑毛凝膠 Slinky Touch Face Peeling Gel

同一般去角質凝膠唔同,呢支係有抑制毛髮生長的作用!產品含有木瓜及大豆提取物,有助去除肌膚舊角質及死皮,令後續的護膚品更易吸引,肌膚呈現更細緻、光滑。建議配合「臉部除毛去角質乳霜」一併使用,效果更見光滑細緻!



即場一試,真係捽到好多死皮角質出黎!!用完手部即時白滑左,塗handcream都特別吸收架!


臉部除毛去角質乳霜Slinky TouchFace Hair Remover

輕鬆塗抹就能除去臉上幼毛、角質層及死皮,低刺激除毛配方含多種天然的水果及植物精華,包括青檸、香橙、蘋果及山楂。

使用時只在需要的地方塗上適當份量,就會形成一層薄膜,約20分鐘左右或乾透後,輕輕撕下薄膜,面上的細毛就會被除掉,黏在薄膜上,用後部位更滑淨哦~


呢款產品啱哂我呢個毛孩子!毛髮濃密的朋友可以試試男仕都啱用的加強版~


黎AEON – ROU同 @cosme store都會有齊Liberta的產品,遲啲去LOG-ON都可以搵到,關注身體美白護理的朋友千萬唔好錯過嚕!


#LibertaHK  #SlinkyTouch #手指美白 #手部護理 #屋企輕鬆脫面毛 #面毛去角質一剔過 #面部脫毛 #面部去角質 #DigitalPRHK @Digitalprhk


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE
Style-Tips.com:http://style-tips.com/blog/purplechiu

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...