2019年1月28日 星期一

[護髮] 為環保出一分力!❤ 慳錢又好用的Ethique Shampoo Bar~

洗頭水日日都用,而且都用得好快,換嘅時候掉左個樽又會製造多左垃圾⋯⋯
OH!上個月係聖誕市集發現到一個好正嘅產品~
就係來自紐西蘭的洗髮品牌Ethique的SHAMPOO BAR喇!


Ethique在研發時產品時,加入左環境意識,使用「固態配方」同「可分解包裝」減少碳排放及塑膠使用,紙盒包裝材質皆可被地球自然分解; 選用可自然分解、不污染水資源的天然植物成分,所調製而成的洗髮產品系列。


話你知丫,一塊Ethique SHAMPOO BAR大約等於3支洗頭水份量,買一舊真係可以慳唔少,同時仲可以為環保出一分力添!
仲要好慳位,一舊SHAMPOO BAR只係佔好少空間咋~


平時去旅行帶Ethique SHAMPOO BAR就啱哂,
因為又慳位,又夠輕,咁就有更多位去血拼啦!


講下用後感先~~
Ethique SHAMPOO BAR都是使用天然成分製成,
由於冇加起泡劑,泡量不會太多,
但只要濕手打圈幾下就已經可以揉出綿蜜泡泡,
而且洗得好乾淨,味道仲好FRESH添架!


而佢地嘅潤髮乳都好滋潤,
唔洗用好多,都己經夠哂潤~
依家每日我都用Ethique SHAMPOO BAR
同Ethique CONDITIONER BAR,洗出潔淨順滑髮!

為環保出一分力,花上百多元入手Ethique洗髮產品,比起買洗頭水慳得多~


 呢一個產品真係好正,如果想知係邊度買,可以入去了解更多
產品網站: https://isgo.com.hk

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...