2018年4月25日 星期三

婚享。$22尋到寶。Cinderella新娘/姊妹隨身小物+Deco DIY用紙(日本婚誌附錄)。參考值極高!

數月前為婚禮定下了主題,以Cinderella作為Main Theme,打造我的粉色系Fairy Tale Dream Wedding~

上星期逛街就讓我看到一本日本婚嫁雜誌的附錄,跟我的婚禮主題不謀而合,當然是馬上買走吧!

日本的雜誌質素很高,加上今次除了附送灰姑娘新娘隨身小袋、刺繡手帕...還有婚禮的Deco用圖案紙!最珍貴的是裡頭的Deco Ideas很有參考價值呢~

那小店就只賣$22!!真係抵到爛丫~


呢本雜誌係ゼクシィ 2018年5月刊,上月尾出版的,東京首都圈版原為500YEN,而我呢本係青森秋田版...比首都圈版平一半有多!!送的附錄一樣沒少~

個Cinderella化妝袋真係好靚,我覺得連埋手巾一SET,可以改裝做姊妹小禮物!
係條手巾繡上姊妹的Initial,又或者係小袋上加上姊妹的Initial的匙扣~
一份同婚禮theme夾哂的小禮物就完成了!


除左化妝袋同手巾仔,我覺得最正係Deco DIY附錄!
教大家點樣整夢幻風的婚禮Deco~


裡面有一張厚身A3 SIZE的圖案紙~
前後都有Cinderella圖案...


另一面是這樣的!
可以自己手寫返個名上去~


如果兩面都想用咁點好??
雜誌裡都有講,圖案可以自行拎去彩色影印...
放大縮印都OK!


還有一些教學示範,我本身識少少日文,所以都大概知佢點整~
除左用黎整婚禮Deco,佢仲話灰姑娘果張可以用黎做証書套!
真係好正丫~ 我一定會整黎試下~


仲有其他不同的Deco Idea,好有啓發性!!


日本雜誌的相片都影得超靚,就算你唔係特別鐘意Cinderella,呢本都值得買黎參考~
當中仲有講到日本的婚禮情報,現時的婚禮走勢等,令我大開眼界丫!


最近都入手唔少靚靚Cinderella Wedding Deco,
慢慢再同大家分享丫!

如果想知可以邊度買,都可以留言問我丫~~ 


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...