2018年4月26日 星期四

[護膚] 告別「厚臉皮」❤ Goldi 約旦死海奇蹟啫喱。吸收力UP!

有時塗極護膚品都覺得唔夠力,塗幾層之後都仲覺得乾...
厚到捽出"擦膠碎",肌膚的狀態都沒有太大改善。

其實唔一定係護膚品的問題~
可能係因為「厚臉皮」阻礙了肌膚的吸收力!
要定期進行去角質保養先得架~

Goldi 約旦死海奇蹟啫喱專為臉部、頸部和上肩部嬌嫩肌膚研製,
可以溫和去除角質、死皮,徹底潔淨皮膚,從而促進新細胞的再生。
踏入夏天,更加要勤力用佢,先可以Keep到肌膚好狀態...


我們的角質層位於肌膚的最外層,有保護肌膚、鎖住水分的功能...
過多的老廢角質堆積於肌膚上,不但導致皮膚粗糙暗沉,還會阻擋護膚品的吸收...
所以搽幾厚都係浪費左...

Goldi 約旦死海去角質啫喱一分鐘就可以令肌膚回復白滑!
產品不含磨料顆粒,因此不會為皮膚帶來刺激,更不損害保護皮膚的脂質層,性質温和。


Goldi 去角質啫喱成分天然,不含PARABENS防腐劑、SLS致敏源、MINERAL OIL礦物油、BP2化學防腐劑,用得更安心。每星期使用,可促進皮膚新陳代謝,幫助肌膚去除老廢角質,令肌膚更加細緻、水潤有光澤。


水漾的透明啫喱狀帶有淡淡清香...
夏天用上面,Goldi 去角質啫喱可以帶來清涼的舒緩感~


使用方法:
在上肩、頸部和臉部濕潤的肌膚上塗少量的去角質啫喱,輕輕打圈按摩,避開眼睛周圍。用後徹底沖洗,建議每週使用一次。


用原子筆係手上面畫一下試試佢,
真係幾下就完全捽走左畫痕!
仲清左手背的死皮出來~


於面上按摩幾十秒,死皮都通通現形了!!!


好多擦膠碎出哂黎...仲有D塵同污糟野黏係上面...
清走舊角質,感覺皮膚都即使白滑左!
以紙巾輕抹後,再徹底過水,肌膚變得水潤有光澤呢~
然後再用護膚品,都覺得吸收得更快,上妝都貼服好多架。


Goldi 去角質啫喱能夠温和地為肌膚進行清潔掃除,能讓護膚品被完全吸收,用量有減都可以充分發揮效果...變相也為我們省錢呢!今後我都會勤力用它去角質,踢走「厚臉皮」,最近都少左去美容院做peel,都Keep到好狀態~ 去角質真係好重要架!!


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

Style-Tips.com:http://style-tips.com/blog/purplechiu

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...