2018年6月28日 星期四

[私密] 好用到返唔到轉頭! Whisper Infinity液體衛生巾 ❤

每個月女生總有幾日特別唔自在,
想減輕「好朋友」來訪果種唔自在嘅感覺,
選擇輕爽無感的M巾先係王道丫!

由去年開始我一直都用緊Whisper Infinity液體衛生
一用就返唔到轉頭⋯暫時未揾到另一款比佢更輕、薄、貼!


Whisper Infinity是全球首款液體衛生巾,利用液體製造類似記憶綿的吸芯,達至無感的經期體驗。 一般衛生巾的吸收材料以綿質纖維做成,吸收液體後會變厚。而液體衛生巾 - 吸收材料彷似記憶綿,超薄,而且遇水不會變厚,KEEP住輕盈舒適。

今次試用Whisper Infinity 液體衛生巾 及 Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾同樣有24cm 日用; 27cm 量多日用; 31.7cm 夜用各3款可供選購!


Whisper Radiant 幻彩系列液體衛生巾與 INFINITY 分別在香味及包裝。


Whisper Radiant的包裝盒極致華麗,
以色彩繽紛的花漾圖案獨立包裝,
仲特別添加由茉莉、玫瑰等 5 種花果調配而成嘅清新香氣...


包裝靚靚又Colourful,放手袋、拎出黎都唔尷尬,
加上香噴噴,黎M時用佢心情都靚D架!

而Whisper Radiant跟Whisper Infinity液體衛生巾 
是同樣的FlexFoam 液體材料,
利用高壓技術物化液體而形成。
兩款都以超輕、薄、貼設計,
突破性 3D-Fit 防走位設計,完美貼合身體曲線。


如記憶棉般極具彈性的吸收材料,
加上尾部 3D fit 橫間設計,超貼身,
完美貼合身體曲線,即使多郁動都不會變形。


當中專利雙層吸收材料,加快吸收速度...
上層:乾爽超潔淨,表層顏色逐漸變淡
下層:鎖液體不反滲

用了差不多一年,真係好少出現滲漏的情況...
而我最喜歡佢一吸到底,
M巾的表面長期都係乾爽,
吸完 的經血好像好淺色...
原來吸左的都係哂底部。


如果表面泛紅的程度比較大範圍,就即係要更換喇。
但係係流量特多的日子,日間用到27CM的已經足夠應付...
就算唔經常換,表層都依然係好乾爽,
用左好似冇用咁,完全無 Feel~~ 爽丫!! 

普通 m 巾係流量爆發的日子會有吸唔切而滲漏的情況,
呢一款就吸得好快!完全應付到~


自從舊年開始用Whisper Infinity液體衛生巾,真係一試就愛上左佢,唔想再用第二款衛生巾了...因為分別真係好大...吸收力比起一般的高出幾倍丫!!

姊妹們!想唔方便果幾日輕鬆適服地渡過,就要試試Whisper Infinity喇~


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
chiupurple@gmail.com
dahlia_purple@hotmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

Style-Tips.com:http://style-tips.com/blog/purplechiu

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...