2018年8月31日 星期五

[女生限定] 安心貼身之選 ❤ 點瞓都唔漏? Whisper 安睡褲使用心得!

流量大的日子,無"後患"地安睡一覺,就要打好個"底"!
m到的日子最怕整糟污衫褲被鋪,唔想瞓覺要就住就住,Whisper 繼可愛的樹熊m巾之後又推出貼心之作---Whisper Pure Skin 樹熊安睡褲~

美女們又有冇用過安睡褲呢? 等我同大家分享下使用心得啦~


Whisper這款全新褲型 M 巾, 360 度全安心防漏保護,解決夜晚側漏及後漏困擾。超薄的5MM透氣表層,不但超透氣,唔怕侷,而且柔軟材質,非常舒適。分了S-M (約23-33寸) / M-L (約29-39寸)兩種尺寸。


就連獨立包裝都印有粉色超可愛的樹熊圖案呢。


安睡褲的正面有圖案提示,不拍著反。
質地有彈力加貼身的蜜桃臀剪裁,
完美貼合臀型+大腿達至 360 防漏,
透氣質地又唔會令人覺得焗,
輕鬆穿著上後無需再著底褲,
名副其實的方便又安心。


Whisper 夜用褲仔比起一般的夜用衛生巾,
褲型衛生巾包得更足,範圍更廣。

著上安睡褲,即使是流量大的日子,
無論點瞓都好,都可以安心睡,
唔使再擔心有滲漏問題。

最怕去旅行或者坐長途機想瞓覺休息,
遇上流量大的日子,有時候普通M巾未必應付得來,
經常去廁所又不太方便...有了Whisper 安睡褲就可以安心瞓一覺好。

Whisper 安睡褲呢款夜用褲仔完完全全貼身防漏,簡直是女生恩物哦~
有左佢,即使去旅行m到都唔怕弄髒酒店床舖喇,
而且用後輕鬆脫下就可以包好清理掉,十分方便的。

用上Whisper 安睡褲後,醒來不用再擔心要清理污漬,帶來零滲漏的舒適體驗。


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE


Style-Tips.com:http://style-tips.com/blog/purplechiu

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...