2019年2月25日 星期一

[保健] 滋陰補腎抗衰老❤ 草姬 滋陰珍寶

香港女性生活繁忙,加上瞓得少,真係好影響身體,老得特別快丫⋯⋯
三十出頭已經開始有白頭髮,雖然只係一兩條,但已經響起警號喇!
係人都知多瞓"美容覺"係最簡單有效的抗老養生法,不過自問做唔到,就唯有多服用美顏補健品補一補啦~

之前食開的草姬蜂膠丸一早就空瓶了,今次就試試佢地嘅草姬滋陰珍寶,補補肝腎,滋陰養顏。


草姬滋陰珍寶以”龜鹿二仙”為基礎,以鹿角和龜板配搭精選人蔘、枸杞及黃精作相輔,可養陰益氣、補腎養血,針對女士因腎氣虛引起的各種身體問題,為女士大補元氣,臨床研究更證實97.5%改善虛損衰老。

除了龜板、鹿角、人蔘、枸杞、黃精這些天然滋補成份,成份中更添加了黑珍四寶:黑木耳、黑芝麻、黑大豆及珍珠粉,由內到外滋養身體,有效補肝腎、益精氣,聽說還可以改善白髮呢~


草姬滋陰珍寶好適合年紀漸長、病後調養、不愛運動、睡眠不足的女士們,是繁忙女性的保健恩物呢!

每盒60粒,大概就是一個月的份量了~


服用的份量可以按需要而增減:
平日保養 – 每日1次,每次2粒,早上空腹時佳。
加強保養 – 每日早晚1次,每次2粒,空腹時佳。

我就習慣每天起床吃兩粒~


本身休息少,加上血氣唔好,之前成日都頭暈耳鳴⋯⋯
服用了草姬滋陰珍寶已有三個星期了,頭暈的情況漸漸改善,唔會再成日覺得虛寒冰冷咁。
最明顯的就是冇之前咁易攰,雖然依然沒有睡太多,但不會經常感到疲勞~
面唇都比之前紅潤,感覺血氣好好多呢!


草姬滋陰珍寶成分天然,為女士補足腎氣、滋陰養顏,是女性保健之寶。
血氣好大大改善了虛寒體質,冇咁攰工作效率都高D丫!


了解更多:

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...