2019年2月25日 星期一

[護膚] 清新TEA選!❤ 北角海逸酒店 x 德國Herbacin「迷『逸』香」下午茶

週末好去處當然係約好姊妹去high tea啦~
前陣子北角海逸酒店與德國護手霜品牌德國小甘菊Herbacin 推出「迷『逸』香」下午茶,除了可以愜意舒適地TEA一番,仲可以帶走冬日限定護手霜禮盒!一次過可以試齊5款皇牌護手霜。


我一向都有用開這品牌的護手霜,以滋潤保濕見稱,空瓶回購了5、6次。特別喜歡手霜用後有如戴上了隱形小手套一般,公司都長期放著Herbacin的泵裝手霜哦!


今次與北角海逸酒店合作推出的「迷『逸』香」下午茶,以花入饌,餐單內加入了具有舒緩壓力功效的洋甘菊、玫瑰花及薰衣草,帶來味覺與視覺的享受。


「迷『逸』香」下午茶中包括10款精美主題美饌,精緻之餘味道獨特,滿有驚喜的。如果你喜歡"花"味點品,呢個TEA應該係你杯茶呢~


甜點無疑是我的最愛!今次的下午茶是甜食偏多的~
- 帶花香味的薰衣草芝士蛋糕
- 香甜的覆盆子玫瑰馬卡龍
- 滋味的開心果朱古力蛋糕


味道清新健康的小吃令人食慾大增!
- 松茸牛油果沙律伴洋甘菊醋
- 美味可口的煙三文魚三文治卷
- 低脂健康的鮮果三文治


鹹甜配合得到位的⋯⋯
洋甘菊沙拿美腸紫薯撻 和
蛋味香濃的蟹肉焦糖布甸


優雅精緻的洋甘菊水信玄餅、
傳統經典的英式鬆餅配忌廉及果醬,
都不容錯過,沒想到這TEA SET蠻飽肚的哦!


食完TEA仲可以帶走一盒Herbacin 德國小甘菊冬日限定護手霜禮盒。
裡面包括:
經典洋甘菊護手霜 (20ml)
低敏配方護手霜 (20ml)
大馬士革野玫瑰護手霜 (20ml)
薰衣草護手霜 (20ml)
深層滋潤乳霜(20ml)

用完唔單止好保濕,仲充滿花香味呢~


「迷『逸』香」下午茶平均每位只是$200左右,
就可以係酒店嘆茶同帶走護手霜禮盒,都幾抵食丫!
快D約埋姊妹朋友一齊黎啦~


Herbacin 德國小甘菊嚴選有機裁種之天然植物成份,產品研發及生產亦於德國圖林根州自然
保護區中的烏塔鎮進行,以自行培植之植物原料製作而成。
其實Herbacin除了潤手霜,都推出了很多優質護理產品,包括潤唇膏、潤手霜、Body Lotion⋯⋯


潤手霜除了經典的綠色配方,更推出了花香系列!
德國小甘菊冬日限定護手霜禮盒都有呢幾款架~


估唔到連shower gel都有呢,仲要係草本果味,有機會都要帶佢返屋企。德國小甘菊Herbacin的產品可以係萬寧 、屈臣氏、莎莎 、W i s h h、MARKET PLACE、Three Sixty、LOG-ON、千色店 、HKTV mall買得到!


「迷『逸』香」下午茶:
推廣日期: 2019年1月1 日至3月31日
供應時間: 下午3時至5時
價目: 每位港幣$198

了解更多:


想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:
dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE

是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...